REKLAMA
Znaleziono 8267 wyników
Jagiellońska 11inwestycja
Pokaż inwestycję
Jagiellońska 11
Zielonka, Jagiellońska 11
Długa 60inwestycja
Pokaż inwestycję
Długa 60
Wałbrzych, Długa 60
Krótka 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Krótka 4
Więcbork, Krótka 4
Gmina Szubininwestycja
Pokaż inwestycję
Gmina Szubin
Szubin, gm. Szubin
Oleśnicka  2inwestycja
Pokaż inwestycję
Oleśnicka 2
Syców, ul. Oleśnicka 2
Brązowa  2inwestycja
Pokaż inwestycję
Brązowa 2
Szczecin, ul. Brązowa 2
Główna 18inwestycja
Pokaż inwestycję
Główna 18
Radom, ul. Główna 18
Jagiellońska 52ainwestycja
Pokaż inwestycję
Jagiellońska 52a
Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 52a
Szkolna 2inwestycja
Pokaż inwestycję
Szkolna 2
Lwówek Śląski, ul. Szkolna 2
Złotowska 12ainwestycja
Pokaż inwestycję
Złotowska 12a
Krajenka, ul. Złotowska 12a
Partyzantów 39inwestycja
Pokaż inwestycję
Partyzantów 39
Kłodzko, ul. Partyzantów 39
Piekoszowska 27ainwestycja
Pokaż inwestycję
Piekoszowska 27a
Kielce, ul. Piekoszowska 27a
Góreckiego 12ainwestycja
Pokaż inwestycję
Góreckiego 12a
Gdańsk, ul. Góreckiego 12a
Pocztowa 4inwestycja
Pokaż inwestycję
Pocztowa 4
Biłgoraj, ul. Pocztowa 4
Iławska 23ainwestycja
Pokaż inwestycję
Iławska 23a
Wrocław, ul. Iławska 23a
Niemcewicza 32ainwestycja
Pokaż inwestycję
Niemcewicza 32a
Wrocław, Śródmieście, ul. Niemcewicza 32a
Rejtana 16inwestycja
Pokaż inwestycję
Rejtana 16
Nowy Sącz, ul. Rejtana 16
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
[warmińsko-mazurskie] Galeria Brama Mazur w Ełku wypełniła się najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
[warmińsko-mazurskie] Galeria Brama Mazur w Ełku wypełniła się najemcami
Brama Mazur tętni życiem i odnotowuje najlepsze wyniki odwiedzalności od otwarcia. Dwie nowe restaur...
Dom Handlowy Renoma przejdzie modernizację. Będzie więcej biur a mniej sklepów [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Dom Handlowy Renoma przejdzie modernizację. Będzie więcej biur a mniej sklepów [WIZUALIZACJE]
Największy wrocławski dom handlowy Renoma przejdzie kolejną już w swojej długiej historii modernizac...
REKLAMA